از ساعت 11 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر


به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تیم پرسپولیس از ساعت 11 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ و فوتبال در دو گروه با کری زیاد و استارت‌های بلند و کوتاه پرداختند.

*کریم باقری و رضا فروزانی مربیان تیم فوتبال پرسپولیس نیز در تمرین امروز همراه با سایر بازیکنان پا به توپ شدند. انگیزه بالای باقری و شوت‌های ویران‌کننده او قابل توجه بود.

*علی دایی پس از 45 دقیقه زودتر تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

*نورمحمدی، کفشگری، و میثم حسینی ابتدا اختصاصی دور زمین دویدند و سپس به فیزیوتراپی رفتند.

*بحث حضور بازیکنان جدید نیز در تمرین امروز داغ بود.

*در تمرین امروز پرسپولیس حدود 20 هوادار حضور داشتند.

*قرمز‌پوشان بابت انتخاب جلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن نیم‌فصل در برنامه 90 خوشحال بودند.



خرید ساعت مچی مردانه|ساعت مچی|ساعت مچی مردانه|خرید ساعت مچی مردانه ارزان|ساعت مچی مردانه اسپرت|خرید پستی ساعت مچی مردانه|ساعت مچی مردانه اصل|ساعت مچی مردانه مارک دار|خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه|خرید ساعت مردانه

مشکل فنی فیسبوک کاربران را سردرگم کرد

روز گذشته وقوع نقص های فنی متعدد در فیس بوک موجب اعتراض کاربران شد. این نقص موجب شد ارسال پست های جدید، اظهار نظر و ارسال عکس و ... ناممکن شود. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مشبل، کاربرانی که دیروز تلاش می‌کردند وضعیت خود را در فیس بوک به روزکنند بارها با این پیام مواجه می شدند که برای به روز کردن وضعیت شما مشکلی وجود دارد؛ لطفا چند دقیقه دیگر تلاش کنید. 

اگر چه ایجاد اختلال‌های فنی در فیس بوک امری تازه نیست و بارها کاربران این سایت با چنین مشکلاتی مواجه شده اند. اما به نظر می رسد این بار مشکل فیس بوک در مقیاس جهانی رخ داده، زیرا کاربران زیادی در نقاط مختلف جهان از وجود آن خبر داده اند. 

مدیران فیس بوک با تایید وجود این مشکل از حل سریع آن خبر داده و از کاربران به همین علت عذرخواهی کرده اند. 
البته هیچ توضیحی در مورد جزییات فنی وقوع این مشکل ارائه نشده و انجام برخی اقدامات برای افزایش پایداری فیس بوک عامل این مشکل اعلام شده است. 
البته بعد از صدور این اطلاعیه نیز عده ای از کاربران کماکان دچار مشکل بودند که بعد از مدتی برطرف شد.

test

آرسنال بیشترین درآمد اروپا را دارد

تک مرحله رالی اتومبیلرانی در شیراز

دوباره هم مشاوره خواهم گرفت

ایران در سنگ نوردی بالاخره طلا گرفت

قلع نویی نظر مدیر سابق را گاف دانست

مصاحبه علی دایی بعد برد دو بر صفر

درگذشت فوتبالیست در بابل به خاطر ایست قلبی

بازی های ایران در جام جهانی امارات

نظر رضا حقیقی بعد بازی با داماش

داوری اشتباه و تهدید به ترک لیگ

دعوا بعد بازی پرسپولیس داماش

والیبال کاله سومین شکست را پذیرفت

کمپانی مقابل وستهم غایب خواهد بود.

حواشی بعد بازی پرسپولیس داماش

نظر در باره ی اعتراض علی دایی

برد الاهلی قطر با حضور کامل جباری


گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا، در تماس تلفنی با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، با وی گفت وگو کرد.

در حالیکه رییس جمهوری اسلامی ایران در حال حرکت از محل اقامت خود به سمت فرودگاه برای خروج از نیویورک بود، این تماس برقرار شد و طرفین پیرامون مسایل مختلف با یکدیگر گفت وگو کردند.

در این گفت وگوی تلفنی، دو طرف بر اراده سیاسی برای حل سریع مساله هسته ای تاکید کرده و زمینه را برای حل موضوعات دیگر و همکاری در مسائل منطقه ای مورد توجه قرار دادند.

در این گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و آمریکا، همچنین وزرای امور خارجه خود را مامور کردند تا زمینه همکاری های لازم را هر چه زودتر فراهم آورند.

روحانی نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی پس از سفری فشرده و پرکار به مقر سازمان ملل متحد، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

وی که دوشنبه عازم مقر سازمان ملل متحد شده بود در آخرین ساعات حضور در نیویورک، هنگامی که در مسیر عزیمت به فرودگاه بود، در مکالمه ای تلفنی که از سوی رییس جمهور ایالات متحده آمریکا برقرار شده بود، با باراک اوباما به گفتگو پرداخت.

رییس جمهور کشورمان در این سفر پنج روزه علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در اولین اجلاس این مجمع درباره خلع سلاح هسته ای و نیز نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد سخنرانی کرد.
ادامه نوشته

ایران دوباره در والیبال برد

 به گزارش خبرگزاری فارس،‌ شاگردان ولاسکو که در لیگ جهانی شگفتی ساز شدند و بزرگان والیبال را به زانو در آوردند،‌ امشب در سالن مجموعه ورزشی آزادی که مملو از تماشاگر بود،‌ به مصاف آلمان، دیگر پدیده این دوره از مسابقات رفتند که برای صعود به مرحله بعدی به دو پیروزی برابر ایران نیاز داشت.

میهمان ست اول را بهتر آغاز کرد اما خیلی زود ملی پوشان با حمایت پرشور تماشاگران بازی را در دست گرفتند و فاصله را با حریف زیاد کردند و وقت اول و دوم استراحت فنی با برتری ایران همراه بود. ایران 22 -19 پیش افتاد تا سرمربی آلمان درخواست وقت استراحت کند اما سرویس های خوب امیر غفور امتیاز ایران را افزایش داد و در نهایت این ست با حساب 25 - 19 به سود ایران خاتمه یافت.

ادامه نوشته

سرجیو و چاوز در تیم فولا خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال خوزستان با دو بازیکن خارجی دیگر قرارداد بست.

سرجیو و چاوز که به تهران آمده بودند پس از انجام تست‌های پزشکی با این تیم قرارداد یک ساله بستند. این دو بازیکن در پست‌های دفاع و هافبک بازی می‌کنند.

سفر هاشمی رفسنجانی به مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هدف از سفر خود به مشهد مقدس را زیارت مضجع شریف رضوی اعلام کرده بود دقایقی پیش به همراه آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) رفت.

می خواهم با قدرت برگردم

جام ورزشی؛ میثاق معمارزاده را همه به یاد دارند او 1سال را در خانه نشست تا خاطرات بدی را که با پرسپولیس داشت فراموش کند. با او چند دقیقه ای حرف زدیم و چه خوب که در صدایش اثری از نا امیدی نبود.

 

او خیلی مصمم گفت: «می خواهم با قدرت برگردم...»

 

معمارزاده می گوید: «امسال بازی می کنم و چند پیشنهاد هم دارم و با چند جا حرف زده ام اما هنوز تصمیمی نگرفته ام. او اعتراف می کند که حق انتخاب چندانی در این بازار ندارد.»

 

میثاق درباره تیم آینده اش گفت: «فوتبال ما شرایط خاصی دارد که من تابع آن نیستم برای همین هر جایی نمی توانم بازی کنم. ولی می خواهم با یک تصمیم درست به فوتبال برگردم چون این بار نمی خواهم پشیمان شوم.»

مذاکره با بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی

ه گزارش پارس به نقل از گل، محمد رویانیان دیشب به همراه مسئول بین الملل باشگاه پرسپولیس به دبی سفر کرده است. گفته شده هدف از این سفر مذاکره با وینگادا، پیگیری مسائل مربوط به ترانسفر بازیکن، مسائل اقتصادی، بازدید از ورزشگاه ها و شبکه های تلویزیونی و ... خواهد بود و البته رویانیان در اردوی تیم ملی حاضر می شود تا با کی روش و ملی پوشان صحبت کند و به آنها روحیه و انگیزه بدهد.

با این حال هر چند ظاهرا رویانیان در این سفر یکی دو روزه وقتی برای سر خاراندن نخواهد داشت و برنامه اش کاملا پر است اما به نظر می رسد ظاهرا تمام این برنامه ها و اموری که مد نظر دارد در حاشیه یک برنامه مهمتر قرار خواهد گرفت.

بدون شک رویانیان از سفر به دبی و حضور در اردوی تیم ملی دنبال هدف بزرگتری است. قطعا رویانیان در این بازدید با ملی پوشان مد نظر علی دایی وارد مذاکره خواهد شد تا تیم امسال پرسپولیس را قدرتمندتر از سال گذشته ببندد.

بنابراین مذاکره با بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، قاسم حدادی فر، حسین ماهینی در اولویت خواهد بود ضمن اینکه بازیکنان دیگری هم در اردو حضور دارند که هنوز تکلیف شان روشن نشده و شاید آنها هم در لیست مذاکره شوندگان باشند.

با این وجود اگر امروز و فردا در حاشیه تمرین تیم ملی صحبت های خودمانی رویانیان با ملی پوشان کمی طولانی شد نباید زیاد تعجب کرد.